Selges: Andelslaget LN NAH utvider og ønsker 2 nye andelseiere med på laget

Opprettet: 30. Apr. 2014 00:00

Produksjonsår 1976
Totaltid (skrog) 8400

To andeler i et velfungerende
andelslag til salgs

Vi ønsker at vår kjære LN NAH får enda mer luft under vingene og inviterer herved to nye medlemmer inn i andelslaget. Alle eksisterende andelseiere vil fortsatt være medeiere.

Piper Archer II
Årgang 1976
Flytid skrog: 8 400 timer
Motor: Lycoming 0-360-A4M. Tid 0 (fabrikkny
motor fra Lycoming USA)
Propell: Sensenich 70EM8S5-0-60 !
Tomvekt 726 kg (veiet 2009), maksvekt 1157 kg
Fueltank 180 ltr/5 timer
Motor 180 HK.
Strobe lys på vinger, roterende beacon på halen!
King Nav/com KX155 m. kjølevifte
King Nav/com KX175B
King Audiopanel m. intercom KMA28
King DME KN62A
King Navind. KI 201c og KI209
Bendix ADF TRD m.indikator
Trandsponder TRIG TT31 mode S, ny i 2009
ELT, ARTE ME406, ny i 2009 !
To høydemålere, retningsgyro, kunstig horisont, kule og svingviser, kompass, autopilot Autocontrol
IIIB (wing level, heading, VOR)! Fire uttak for headset, to foran og to bak. Tanis motorvarmer, kupekontakt for kupevifte, EGT
måler.
Nye ruter og nylakkert i 2009.
Ny startmotor i 2009
Ny motor i mars 2014! !
LN NAH er en glimrende reisemaskin som brukes
til turer i inn og utland. Alle nødvendige
dokumenter er ajour og historisk dokumentasjon
ivaretatt. !
Stasjonert på fast plass i hangar på Torp Lufthavn,
Sandefjord. !
Pristilbud: Kr. 80 000,- pr. andel. !
Kontakt: Sigbjørn Stedje på tlf.970 80 908,
s_stedje@yahoo.no, eller Øyvind Hassum på tlf.
909 21 505, oyvind.hassum@hotmail.com

Forsiden akkurat nå

Nyheter fra AVweb

Bombardier Says Mitsubishi ‘Misappropriated’ Data

Bombardier, based in Canada, has sued Mitsubishi Aircraft, of Japan, claiming that some workers recruited from...

'Stunt Rapper' Dies In Wing Walking Accident

A Los Angeles-based “stunt rapper” died Saturday while wing walking for a video shoot in southern British...

NTSB Calls For 25-Hour CVR Duration

The current requirement for cockpit voice recorders to store just two hours of data is not enough, the NTSB says...

Les mer

Fra NLF-Motor

Til toppen